NEW MINI http://new.minicooperklub.cz/ |
|
Dejva - COOPER S JCW http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=29&t=7052 |
Stránka 3 z 6 |
Autor: | big_ben_cz [ 18. dub 2016 22:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dejva - COOPER S JCW |
Přijedeš do Jihlavy? Když jsem tě viděl jezdit v Brně, je vidět že se toho nebojíš Určitě by jsi udělal vítr ve výsledkové listině |
Autor: | dejvaval [ 19. dub 2016 16:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dejva - COOPER S JCW |
Kolem tohoto termínu mám hodně pracovně našlapáno, 30.4. tam mám zrovna díru, tak uvidím. |
Autor: | dejvaval [ 20. dub 2016 11:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dejva - COOPER S JCW |
Tak píšu další referenci na 4 pístkový brzdový kit Vmaxx s plovoucím kotoučem 330mm. Setové brzdové destičky jsou momentálně na 40% najeto mají cca 5tis km. (...berte v potaz, že moje průměrná spotřeba naturalu 98 je 13,1l/100km ) Nelenil jsem a objednal si o něco lepší destičky, dnes přišly Příloha: |
Autor: | Nick [ 20. dub 2016 11:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dejva - COOPER S JCW |
Tak to je panečku pěkně rychlé opotřebení |
Autor: | dejvaval [ 20. dub 2016 12:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dejva - COOPER S JCW |
...to víš, když to brzdí, tak si to užívám a že 330mm brzdí fááákt hodně |
Autor: | jery [ 21. dub 2016 09:30 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dejva - COOPER S JCW |
Včera jsem proháněl eSko na Karlovarský v koloně a mezi kamionama a teda 2 ostrý zabrzdění ze 170... a konec. Už to nemaká, dokud všechno nevychladne. Snad budu o nějakém upgradu brzd přemýšlet taky |
Autor: | dejvaval [ 21. dub 2016 10:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dejva - COOPER S JCW |
...jj, to je přesně ono Už se těším až vyměním obložení, tohle setové od Vmaxx po 5ti kolech v Mostu ostrého brždění, lehce vadne...ale není to nic neúnosného. Je jen poznat, že jsou desky přehřáté! "...zlatej azbest!" ten tyhle problémy neměl |
Autor: | deli [ 22. dub 2016 16:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dejva - COOPER S JCW |
Máš to tu fajnové, už som to celé prečítal pár krát a normálne sa teším s čím prídeš. Čo máš v pláne? |
Autor: | dejvaval [ 22. dub 2016 21:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dejva - COOPER S JCW |
deli píše: Máš to tu fajnové, už som to celé prečítal pár krát a normálne sa teším s čím prídeš. Čo máš v pláne? ...díky! ...vážím si tvého uznání Po posledním okruhovém ježdění (ve středu), kdy jsem potřeboval otrhnout slicky.... Příloha: ...jsem zjistil, že se nevyhnu pořízení štelovacích spojovaček zadní nápravy, kvůli doladění geometrie. Příloha: http://www.lohen.co.uk/shop/gen-1-mini/suspension/geometry/alta-rear-control-arms-gen1-detail ...v zatáčkách jedu jen po "2,5 kolech" tzn. že v zatáčce vnitřní zadní kolo nemá žádnou účinnost, protože je odlehčené (v některých případech i ve vzduchu) a vnější zatížené zadní kolo bylo ojeté jen z poloviny vnějšího běhounu. Takže na okruh budu muset bezpodmínečně udělat mnohem větší příklon zadních kol. Pak se v zatáčkách můžu víc opřít o gumy. https://www.youtube.com/watch?v=nBhMr3n-DB4 ...pokud to časově vyjde, přijedu 30.4. do Jihlavy (spojovačky, ale do té doby asi nestihnou přijít ) |
Autor: | dejvaval [ 04. kvě 2016 20:38 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dejva - COOPER S JCW |
Tak nakonec vyměněno kompletní obložení (v předu i v zadu) přední - Ferodo FRP216R = cena 4.450,- (směs DS3000) zadní - Ferodo FDS1676 = cena 3.950,- Až oschnou silnice, jde se zajíždět... ...původně jsem chtěl dát na předek Ferodo FDSR216 také za 3.900,- (stejná směs jako zadek), ale vyzkouším něco drsnějšího Až mě přestane bavit nepříjemné pískání studených brzd (protože jejich pracovní teplota je 200-650°C), hodím je tam (...ty už by pískat neměli) Tahle volba v obou variantách by v Mostě neměla vadnout ani po 5tém kole s max. bržděním před každou zatáčkou Příloha: ...tímhle tempem za chvilku budu řešit kotouče |
Autor: | Nick [ 04. kvě 2016 21:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dejva - COOPER S JCW |
Pěkný Pancéřové hadice jsi dával? |
Autor: | dejvaval [ 04. kvě 2016 21:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dejva - COOPER S JCW |
Nick píše: Pěkný Pancéřové hadice jsi dával? ...no jasně že dával (byli v setu s brzdami), ale chtělo by to lepší hl.brzdový válec (pumpu). Stávalo se nám, že s pancéřovými hadicemi na celém autě, došlo párkrát k prošlápnutí seriové pumpy. (bylo to ale u jiných aut, uvidíme jak u Mini) pro jistotu jsem v té stávající vyměnil jen gumičky (vypadala zachovale) Radši bych ale dal nové orig. Bosch gumové hadice než to co tam teď mám, většinou plastový vnitřek, ocelové opletení celé v bužírce proti vlhkosti. Taky už jsem viděl několik pěkných "pancéřových hadic", kde pod bužírkou prosakovala brzdovka (zřejmě popraskaná hadička pod opletením). Nikdy nevíš co ti do brzdového setu výrobce přihodí. Většina hadic je "tuningových" |
Autor: | Nick [ 04. kvě 2016 22:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dejva - COOPER S JCW |
To je fakt. Já jsem naštěstí se svými Goodridge spokojený, i s dávkováním brzdné síly, nikdy nebyl problém a celkově jsem únavu brzd na okruhu ještě nepoznal. |
Autor: | dejvaval [ 04. kvě 2016 23:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dejva - COOPER S JCW |
Nick píše: To je fakt. Já jsem naštěstí se svými Goodridge spokojený, i s dávkováním brzdné síly, nikdy nebyl problém a celkově jsem únavu brzd na okruhu ještě nepoznal. ...v podstatě s brzdným účinkem nemám problém, pro mnohé by byl víc než dostatečný, jen se snažím získat maximum. Pokud by Mini R53 vážil 600kg asi bych to tak neřešil, ale papírových 1150kg (..nevážil jsem skutečnost), už je na okruhu u brzd velmi znát. Nechci z tohoto auta do budoucna dělat nějaký "vykuchaný soutěžák", ale mám rád věci dotažené, v rámci možností do "dokonalosti". V mém případě výrobce do brzdového setu hodil obyč.brzdové obložení, které neodolává moc velkým teplotám, alespoň ne dlouhodobě. Proto jdu cestou výměny za směsi, které už mám vyzkoušené. Když byl v brzdovém obložení azbest, nikdy nebyly problémy s přehříváním a brzdy brzdily. ...chápu ekology, tak si teď zase připlatíme o trochu víc a máme podstatně víc prostoru na laborování |
Autor: | MiniKami [ 10. kvě 2016 12:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dejva - COOPER S JCW |
Luxusni pribeh a krasne auto, doufam, ze se potkame na jednom ze srazu. Kam |
Autor: | dejvaval [ 09. čer 2016 10:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dejva - COOPER S JCW |
Mini Racing Day ve Vysokém mýtě proběhl bez výrazných problémů, až na docházející měkké kopcové slicky, z kterých už lezli plátna. Co rozjížďka, to o 0,5 až 1 vteřinu propad oproti předchozí. V průměru byl celkový čas trochu průser ...obvykle mám tendenci na okruzích zrychlovat, ale tady díky gumám zlepšování nestačilo kompenzovat zhoršující se gumy. Ale jinak jsem se výborně vyblbnul na přehřátých slickách, které v těchto teplotách a váze Mini už trochu tečou Příloha: ...po cílovce první zatáčka byla oblíbená, každý průjezd po dvou |
Autor: | dejvaval [ 02. srp 2017 23:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dejva - COOPER S JCW |
...po delší odmlce další upgrade Milltek Příloha: bohužel bude i zbytek výfuku, originál Works má menší průměr rezonátoru |
Autor: | big_ben_cz [ 03. srp 2017 08:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dejva - COOPER S JCW |
Nazdar chlape! Dlouho o tobě nebylo slyšet. Můžu mít možná blbý dotaz? Nebyl jsem schopen rozklíčovat co je to "to červený"... |
Autor: | worrycz [ 03. srp 2017 09:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dejva - COOPER S JCW |
Cerveny je zrejme horni ulozeni prednich tlumicu s moznosti nastaveni odklonu.. |
Autor: | big_ben_cz [ 03. srp 2017 10:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dejva - COOPER S JCW |
Jasně, mé myšlenky se soustředily na výfukový potrubí takže tímto směrem jsem vůbec nepřemýšlel... Takže mám potvrzeno, že jsem chlap, umím myslet jen na jednu věc |
Stránka 3 z 6 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |