NEW MINI
http://new.minicooperklub.cz/

Dejva - COOPER S JCW
http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=29&t=7052
Stránka 66

Autor:  minimartin [ 14. zář 2018 17:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dejva - COOPER S JCW

Ahoj Davide,
nebylo by tohle levnější? :D

Přílohy:


Autor:  dejvaval [ 14. zář 2018 21:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dejva - COOPER S JCW

určitě ano, ale to by byla houby výzva...
...navíc opravdu moc neholduji "paskvilům" :wink:
Líbí se mi lehká 16tka s výkonem kolem 240 "kobylek", pořádným podvozkem a provokovat na okruhu seriové GTR a jim podobné :mrgreen:

Autor:  dejvaval [ 18. zář 2018 19:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dejva - COOPER S JCW

Tak zatím první zprávy z ladění mého Mini...
Trochu nám komplikuje ladění měsíc starý (nový) alternátor, který dnes vypověděl z nepochopitelných důvodů svoji službu :oops:

Ale v krátkosti se už konečně umím vyjádřit ke komponentům, které byly použity v orig. kitu Works.
Opět bohužel trochu v neuspokojivem světle, než bych předpokládal.... :roll:

Na dynojetu jsme zjistili, že vstřiky 380cc Works momentálně jedou na 97% (tzn. že maximálním výkonu jsou téměř pořád otevřené).

Otáčky motoru už nemá smysl zvedat víc jak 6700rpm, z důvodu razantního zvyšování teploty vzduchu a stále nedostatečného chlazení i tak o 2/3 větším interoolerem. (v max. otáčkách už teď je vzduch horký 60°C). Intercooler chladíme vzduchem+voda. :|
Kompresor s použitými řemenicemi tlačí 1bar 8)

Momentálně můžu zatím říct, že na tom rozhodně nejsem s výkonem hůř, než standardní výkon nového Wokse :wink:

....další zprávy koncem týdne :wink:

Začínám shánět větší vstřiky, silnější palivové čerpadlo a "ostřejší" vačku :mrgreen:

Autor:  minimartin [ 18. zář 2018 21:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dejva - COOPER S JCW

Davide,
mě tlačí 1bar v max. ot. i bez výměny řemenic, asi kompresor víc neumí.
S tím chlazením, co použít tohle provedení.

Přílohy:


Autor:  dejvaval [ 18. zář 2018 22:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dejva - COOPER S JCW

O tomhle řešení vím...nechci se úplně zbavovat chladiče klimatizace. Momentálně zatím řeším, jak dostat do motoru víc benzínu a vzduchu.
Tomu pomůžou vstřiky s výkonnější pumpou a vačka.

Autor:  dejvaval [ 22. zář 2018 15:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Dejva - COOPER S JCW

Tak Mini je opět doma :banana:

Celá operace přechodu na jinou řídící jednotku je dokončena a odladěno :D
Andreas v DRS Motorsport odvedl dobrou práci...
Příloha:


Vzhledem k seriovým (works) vstřikům, vačce, benzínové pumpě a kompresoru, z motoru momentálně víc dostat nejde.
Ale podařila se nám docela pěkně narovnat křivka krotícího momentu. Ten pěkně nastoupí cca ve 3tis a mírně poleví až v 5,5tis. :mrgreen:

Tudíž je momentálně na programu změna všech zmíněných works komponent.
Důvodem proč jsem to neudělal rovnou, byla hlavně změna řídící jednotky, aby měly tyhle změny, které mají zásadní vliv na výkon, vůbec nějaký smysl :wink:

Takže momentálně jsem ve fázi plánování dalších motorových komponent.
Základem bude samozřejmě výkonnější palivová pumpa, vstřiky s min. průtokem 550cc (možná víc) a určitě kompresor od firmy Sprintex (tím i přechod na elektrickou vodní pumpu), v neposlední řadě vačka.
Příloha:



malé videjko z brzdy (žádné plamínky se nekonají) stále držím auto jako nenápadné 8)
https://youtu.be/Fc70RD7ZoFs

Letos ještě chci stihnout vyměnit spojku a vyměnit ložiska v převodovce (na hl. hřídeli už jsou KO)
...takže bude rozborka převodovky :)
(ještě musím reklamovat vadný alternátor :roll: )

Stránka 66 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/