Prepnout do plneho zobrazeni
Prostor pro příznivce Nových MINI s 1. generací (R50. R52, R53)
zde máte místo pro představení svých vozů spolu s napsáním chystaných plánů...
Odeslat odpověď

Re: Dejva - COOPER S JCW

14. zář 2018 17:12

Ahoj Davide,
nebylo by tohle levnější? :D
Přílohy
l.jpg

Re: Dejva - COOPER S JCW

14. zář 2018 21:03

určitě ano, ale to by byla houby výzva...
...navíc opravdu moc neholduji "paskvilům" :wink:
Líbí se mi lehká 16tka s výkonem kolem 240 "kobylek", pořádným podvozkem a provokovat na okruhu seriové GTR a jim podobné :mrgreen:

Re: Dejva - COOPER S JCW

18. zář 2018 19:33

Tak zatím první zprávy z ladění mého Mini...
Trochu nám komplikuje ladění měsíc starý (nový) alternátor, který dnes vypověděl z nepochopitelných důvodů svoji službu :oops:

Ale v krátkosti se už konečně umím vyjádřit ke komponentům, které byly použity v orig. kitu Works.
Opět bohužel trochu v neuspokojivem světle, než bych předpokládal.... :roll:

Na dynojetu jsme zjistili, že vstřiky 380cc Works momentálně jedou na 97% (tzn. že maximálním výkonu jsou téměř pořád otevřené).

Otáčky motoru už nemá smysl zvedat víc jak 6700rpm, z důvodu razantního zvyšování teploty vzduchu a stále nedostatečného chlazení i tak o 2/3 větším interoolerem. (v max. otáčkách už teď je vzduch horký 60°C). Intercooler chladíme vzduchem+voda. :|
Kompresor s použitými řemenicemi tlačí 1bar 8)

Momentálně můžu zatím říct, že na tom rozhodně nejsem s výkonem hůř, než standardní výkon nového Wokse :wink:

....další zprávy koncem týdne :wink:

Začínám shánět větší vstřiky, silnější palivové čerpadlo a "ostřejší" vačku :mrgreen:

Re: Dejva - COOPER S JCW

18. zář 2018 21:13

Davide,
mě tlačí 1bar v max. ot. i bez výměny řemenic, asi kompresor víc neumí.
S tím chlazením, co použít tohle provedení.
Přílohy
r53frontmount7.jpg

Re: Dejva - COOPER S JCW

18. zář 2018 22:20

O tomhle řešení vím...nechci se úplně zbavovat chladiče klimatizace. Momentálně zatím řeším, jak dostat do motoru víc benzínu a vzduchu.
Tomu pomůžou vstřiky s výkonnější pumpou a vačka.

Re: Dejva - COOPER S JCW

22. zář 2018 15:23

Tak Mini je opět doma :banana:

Celá operace přechodu na jinou řídící jednotku je dokončena a odladěno :D
Andreas v DRS Motorsport odvedl dobrou práci...
DSC_0876.JPG

Vzhledem k seriovým (works) vstřikům, vačce, benzínové pumpě a kompresoru, z motoru momentálně víc dostat nejde.
Ale podařila se nám docela pěkně narovnat křivka krotícího momentu. Ten pěkně nastoupí cca ve 3tis a mírně poleví až v 5,5tis. :mrgreen:

Tudíž je momentálně na programu změna všech zmíněných works komponent.
Důvodem proč jsem to neudělal rovnou, byla hlavně změna řídící jednotky, aby měly tyhle změny, které mají zásadní vliv na výkon, vůbec nějaký smysl :wink:

Takže momentálně jsem ve fázi plánování dalších motorových komponent.
Základem bude samozřejmě výkonnější palivová pumpa, vstřiky s min. průtokem 550cc (možná víc) a určitě kompresor od firmy Sprintex (tím i přechod na elektrickou vodní pumpu), v neposlední řadě vačka.
s-l1600.jpg


malé videjko z brzdy (žádné plamínky se nekonají) stále držím auto jako nenápadné 8)
https://youtu.be/Fc70RD7ZoFs

Letos ještě chci stihnout vyměnit spojku a vyměnit ložiska v převodovce (na hl. hřídeli už jsou KO)
...takže bude rozborka převodovky :)
(ještě musím reklamovat vadný alternátor :roll: )
Odeslat odpověď