27. dub 2016 06:03
27. dub 2016 09:30
27. dub 2016 12:33
27. dub 2016 13:11
dejvaval píše:...dobré teorie
Kluci , ten šroubek je tam hlavně poroto, aby šrouby nebo štefty byly uprostřed děr kotouče, aby se kotouč neopíral "na střih" o šrouby nebo štefty.
Např. při nedostatečně dotaženému kolu a silném brždění, by mohlo dojít i k pootočení (měnil jsem kolo na silnici za rezervu a pod).
Sice je kotouč pak stažený diskem k náboji, takže se už nehne...ale je to taková pojistka, aby nedocházelo k případnému namáhání šroubů nebo šteftů.
27. dub 2016 13:22
27. dub 2016 20:28
02. čer 2017 10:34
02. čer 2017 10:46
07. čer 2017 17:30
07. čer 2017 22:00
07. čer 2017 23:44
AB mini píše:A jen tak dodatečně se chci zeptat, řešil jsi nějak spotřebu oleje, co jsi kdysi v nějakým tématu zmínil?
08. čer 2017 21:38
09. čer 2017 14:32
09. čer 2017 23:08
19. čer 2017 10:42
20. čer 2017 08:57
20. zář 2017 21:00
minimartin píše:AB mini píše:A jen tak dodatečně se chci zeptat, řešil jsi nějak spotřebu oleje, co jsi kdysi v nějakým tématu zmínil?
Změnil jsem viskozitu oleje, takže to není tak hrozné, ale chtěl bych to řešit. Asi začnu gufirkama ventilů, ideálně bez sundání hlavy, někde jsem viděl, jak to borec natlakoval kompresorem a šlo mu to. Tak to možná taky prubnu.
10. dub 2018 11:03
10. dub 2018 11:13
15. lis 2019 18:17