NEW MINI http://new.minicooperklub.cz/ |
|
Žigiho - COOPER S (R53) http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=29&t=6476 |
Stránka 4 z 7 |
Autor: | Zdenál [ 08. dub 2015 10:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žigiho - COOPER S (R53) |
Za kolik jsi koupil ty svíčky? Já je kupoval cca týden zpátky za 289 Kč/ks |
Autor: | Žigi [ 08. dub 2015 10:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žigiho - COOPER S (R53) |
366 Kč/ks , jen si myslím, že jsme každý kupovali jiné svíčky:) Já BKR7EQUP , určené pro Porsche a Mini JCW:D:D:D:D |
Autor: | pampeago [ 08. dub 2015 11:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žigiho - COOPER S (R53) |
a zase se se ti to mota kolem porsche tomu se proste neda utect ps. pomocnikum zdar.. nas junior ma ted "schovavaci" to v praxi znamena ze mi neco loupne a ja pak patram kam to zasil a jeste se u toho tvari desne dulezite a tajemne. Staci ze mi kolem auta radi ten "zapominaci nemcour" a ted mu pomaha jeste mrnous |
Autor: | Zdenál [ 08. dub 2015 12:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žigiho - COOPER S (R53) |
Já koupil taky pro MINI JCW ... NGK ILZKBR7A-8G za cenu přesně 268,5 Kč/ks (včetně DPH). Akorát já mam teda R55 |
Autor: | Kuťa [ 08. dub 2015 21:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žigiho - COOPER S (R53) |
pampe já má dokonce vstřiky z porsche cayenne 4.5 T |
Autor: | pampeago [ 09. dub 2015 06:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žigiho - COOPER S (R53) |
balkanska kreativita je povestna..ale tohle uz zavani "hybridnim pohonem" :wink |
Autor: | Žigi [ 10. dub 2015 07:25 ] | ||||
Předmět příspěvku: | Re: Žigiho - COOPER S (R53) | ||||
Konečně jsem se dostal k nafocení aktuálního setupu podvozku.
|
Autor: | Žigi [ 10. dub 2015 07:28 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Žigiho - COOPER S (R53) | ||
A protože se snad konečně blíží ten den, kdy auto půjde do lakovny, tak ještě poslední nutné přípravy Hrozná práce sám oddělávat spojler. A kdyby ho někdo chtěl, tak ho rád pustím dál, mě už nemontovat nepůjde.
|
Autor: | PetrXJR [ 10. dub 2015 23:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žigiho - COOPER S (R53) |
Teda obdiv a respekt Radost pohleden, natoz neco takoveho vodit po okruhu! Krasa! Tesim se na osobni seznameni |
Autor: | Žigi [ 24. dub 2015 12:22 ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Žigiho - COOPER S (R53) | ||
Mám tu pro Vás soutěž o dalšího bludišťáka Otázka zní jasně, co to je
|
Autor: | worrycz [ 24. dub 2015 12:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žigiho - COOPER S (R53) |
No napada me kladka misto kompresoru klimy, ale to by se asi resilo kratsim remenem... Ti nevim |
Autor: | pampeago [ 24. dub 2015 12:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žigiho - COOPER S (R53) |
tt taky bych hadal ze de-klima bypass podoba se Cooperovske kladce... ..ciste akademicky pokud prijde na misto klima kompresoru tak by mel byt uplne stejne dlouhy nebo ?? |
Autor: | worrycz [ 24. dub 2015 14:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žigiho - COOPER S (R53) |
pampeago píše: ..ciste akademicky pokud prijde na misto klima kompresoru tak by mel byt uplne stejne dlouhy nebo ?? No kdyz vyndas klimu, tak nepotrebujes tak dlouhy remen a muzes dat kratsi, z verze BEZ klimosky... preci.... |
Autor: | pampeago [ 24. dub 2015 15:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žigiho - COOPER S (R53) |
Ja myslim ze to kratsi nejde.. mam schema ale nejde mi to prilozit pardon za OT |
Autor: | Žigi [ 24. dub 2015 15:24 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žigiho - COOPER S (R53) |
Himl hergot Worry to byla rychlost. Bludišták je tvůj. Ano, je to nahrada za klimakompresor, kterou dodava přímo BMW, a potřebuješ jí, protože verze BEZ klimy jak píšeš podle mě a zjišťování na R53 není! A kladka je třeba z důvodu vedení klíňáku, neb kratší by nešel a o něco škrtal. Takže výsledek je, že se vyndá těžký klimakompresor, který u letitých aut má už velký odpor, dále se oddělá chladič klimatizace, který zabirá u R53 hrozně velkou část normálního chladiče. A vytahá se vedení klimy. Takže si slibuju o fous menší odpor na točícich komponentech motoru, lepsi chlazeni, a nějaké kilo dolů. Klimu nepoužívám, a auto nebude na normální ježdění, takže proste jedno z dalších předsedovských řešení:) každopádne oba máte plus za tak rychlý a přesný odhad!!!! |
Autor: | Žigi [ 28. dub 2015 07:39 ] | |||
Předmět příspěvku: | Re: Žigiho - COOPER S (R53) | |||
Auto je zpět z lakovny, má černou střechu, zadělané otvory po původním křídle, a opravenou rez pod pravým zadním světlem.
|
Autor: | Žigi [ 28. dub 2015 07:48 ] | |||||||
Předmět příspěvku: | Re: Žigiho - COOPER S (R53) | |||||||
Další důležitý krok byla návštěva Mini Guru OKCZ v jeho garážích. Pak se přidal ještě závodník Kůťa na pomoc, a vypadá to na jeden z dalších OKCZ rekordů v odstrojení půlky auta a nastrojení zpět:D Co se dělalo: - kompletní demontáž klimy (kompresor, chladič, vedení hadic) - výměna oleje v kompresoru, dávejte na to pozor, fakt to není celoživotní náplň:) - v zadní části bylo už opravdu málo oleje - výměna řemenice kompresoru za o 15 procent menší - nový kratší řemen - nové svíčky vhodné pro JCW software - přehrání softwaru na JCW a trochu ladění - výměna hadic na vodu k chladiči za modré - akce čistě na design:D drobné upravy a opravy cestou
|
Autor: | worrycz [ 28. dub 2015 08:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žigiho - COOPER S (R53) |
Je to krasne, tyhle faze mam uplne nejvic nejradsi |
Autor: | pampeago [ 28. dub 2015 08:42 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Žigiho - COOPER S (R53) |
neco mi to rika kdyz je to takhle odstrojeny |
Autor: | Žigi [ 28. dub 2015 10:48 ] | |||
Předmět příspěvku: | Re: Žigiho - COOPER S (R53) | |||
Ještě oba mistři v akci, tímto jim ještě jednou opravdu moc děkuju za parádní a promyšlenou práci ! A ještě díly klimatizace, co jsme vyoperovali. Pro zajímavost, má to jen cca 8 kg dohromady, odměřeno. Lehkost točení samozřejmě nemáme jak změřit, ale psychologicky to je tak 10 koní navíc ! :D:D:D Chladič teď má dostatečnou volnou učinou plochu, a celkově to dole krásně prořídlo a je všude lepší přístup. Testovací jízda byla sice krátká, ale jsem naprosto nadšenej rozdílem jakým to teď jede !!!
|
Stránka 4 z 7 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |