NEW MINI
http://new.minicooperklub.cz/

Skalda - COOPER S
http://new.minicooperklub.cz/viewtopic.php?f=29&t=5598
Stránka 14

Autor:  Skalda [ 10. kvě 2013 20:17 ]
Předmět příspěvku:  Skalda - COOPER S

Zdravím všechny. Tak jsem se dnes stal majitelem S Coopera 125 kW, do provozu 28. 7. 2005, facelift a než si s ním začnu opravdu pořádně užívat, PROSÍM o radu. Na jaký tlak foukáte pneu 205/45 17, ten co je na štítku ve dveřích? Podle servisky a nastaveného intervalu výměny tam má být long life olej, ale na měrce není vidět, co tam mám dolít ať to hned nezadřu? Od předchozího majitele je tam KN filtr, ale mám pocit, dle reakce po sešlápnutí plynu, že se to spíš malinko dusí ( nejde to z volnoběhu za plynem), Je to normální, mám ho tam nechat, nebo vyměnit zpět za normální? Toť zatím vše... Díky za info. Skalda

Autor:  Nick [ 10. kvě 2013 20:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mám ho, hurrááá...

Tak gratuluji :)

Tlak pneu dej předepsaný, lehce odpustit můžeš vždycky podle svých preferencí.

BMW by mělo dávat Castrol 5W-30 LL04, ale na značce víceméně nezáleží. Jinak bych doporučil spíš kompletní výměnu oleje a filtru, pokud nevíš, jak dlouho tam je.

Sportovní vysoce propustný KN filtr asi fakt nebude způsobovat dušení motoru.

Autor:  pramenn [ 10. kvě 2013 21:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mám ho, hurrááá...

První pocity jsou krásné a správné, tak ať Tě baví!!!

Autor:  Peppino [ 10. kvě 2013 21:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mám ho, hurrááá...

Pokud uz na merce neni videt, tak dolej co nejdrive... Budes dolejvat 2,5-3 litry a toje faaaakt hooodne!!!

Osobne bych uz 5w30 nedaval... Mam 5w40 a pohoda...

A pokud Ti tam tolik oleje chybi, tak ho motor bude dost zrat, takze hlidat...


Pneu foukam na 2,6

A KNko jsem mel a zadny problem co popisujes jsem nepozoroval...

Autor:  Skalda [ 10. kvě 2013 22:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mám ho, hurrááá...

Podle slov předchozího majitele a průměrné spotřebě na počítači 11,2 l /100 km miníka vůbec nešetřil, ale dle suché měrky oleje, pneu s tlakem 1,9 a prázdných nádobek ostřikovačů mu za ty skvělý zážitky z jízdy asi moc péče nevěnoval. Gumy jsem dofouk na 2,5 a hned to sedělo mnohem líp, nějaký olej doleju zítra ať můžu o víkendu jezdit a pak ho nechám asi komplet vyměnit. Ostřikovače už stříkají :D . To dušení motoru jsem popsal asi špatně, prostě je tam zpomalená reakce na sešlápnutí plynu, jako u nafty, ale možná to je normální a jen mě se to zdá divný. Lítám totiž i na motorce a jsem zvyklý na okamžitou reakci motoru od volnoběžných otáček po otočení plynové rukojeti :wink:

Autor:  OKCZ [ 10. kvě 2013 22:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mám ho, hurrááá...

Musíš počkat až se ti roztočí turbína :)

Autor:  Peppino [ 10. kvě 2013 22:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mám ho, hurrááá...

S 11,2/100 spotrebou ho jeste celkem setril :D kdyz jsem kupoval druheho minika tak tam mel puvodni majitel 15,5 :mrgreen:

Kdyz chces reakci plynu tak az tak 4000ot. nebo ideal 6000+

Autor:  Skalda [ 10. kvě 2013 23:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mám ho, hurrááá...

Takže to je vlastně všechno v pořádku :banana: Jen pořeším ten olej a budu ho hlídat... Jak a po kolika km se čistí to KNko?

Autor:  speedygon79 [ 10. kvě 2013 23:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: Mám ho, hurrááá...

vitaj....

na KN-ko mám doma sadu, kt.som použil raz a potom kúpil to čo na Altu patrí....
klasicky máš čistič, striekneš, opláchneš a po pár hodinách na filter práskneš impregnátor a je to ...

sada ma stála 450kč, dám ju za 300+pošta...dohoda možná...

Autor:  aviater [ 11. kvě 2013 13:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Skalda - COOPER S

Nebo vymeješ v jarové vodě a poté stříkneš impregnátorem, či olejem na motokrosové filtry. (růžový a stříkáš slabě.)

Autor:  Skalda [ 11. kvě 2013 13:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Skalda - COOPER S

Teď jsem zavřel airbox. KNko vypadalo jako nový, jen jsem z něj vyfoukal pár much...

Autor:  Skalda [ 11. kvě 2013 14:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Skalda - COOPER S

Mám na Sku xenony s ostřikovačema a chci se zeptat kdy stříkají na světla. Zatím si totiž ještě nestříkli, měl jsem za to že mají stříkat spolu se spuštěním stěračů...

Autor:  Mekkk [ 11. kvě 2013 15:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Skalda - COOPER S

Jen pokud máš zapnutý světla :wink:

Autor:  Skalda [ 11. kvě 2013 15:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Skalda - COOPER S

Mekkk píše:
Jen pokud máš zapnutý světla :wink:

Myslel jsem samozřejmě že nestříkají ani když jsou zapnutý :D

Autor:  Peppino [ 11. kvě 2013 15:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Skalda - COOPER S

A kapalinu v nadobce pro svetla mas? Jinak ostrik svetel ma vlastni pojistku...

Kdyz svitis a ostrikujes tak ostrik svetel vyjizdi a snazi se nebo nic?

Autor:  Skalda [ 11. kvě 2013 15:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Skalda - COOPER S

Když vytáhnu z nádobky měrku s víčkem, teče z ní modrá kapalina, tak předpokládám ze není prázdná. Při běžícím motoru, zapnutí xenonů, poté spuštění stěračů a zmáčknutí páčky na ostřik se u světel vůbec nic neděje :( . Koukal jsem zda jsou všechny dráty a hadičky připojeny a vypadá to OK. Kde je ta pojistka prosím?

Autor:  Peppino [ 11. kvě 2013 16:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Skalda - COOPER S

Drzis packu ostriku alespon 3 vteriny?

Autor:  speedygon79 [ 11. kvě 2013 16:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Skalda - COOPER S

alebo to skús v krátkych intervaloch po sebe...mne to vačšinou na 4-5ty ostrek zapne aj svetlá....

ďalšia alt.je, že xenóny niekto dorábal ale ostrek tam je len pro forma....
pozri či to máš zapísané v TP alebo to ide rozpoznať aj podľa obejmu nádobky...
u xenonov je skoro 5litrová...alebo pozri či je k svetlu vobec vedená hadička...

Autor:  Skalda [ 11. kvě 2013 16:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Skalda - COOPER S

Určitě neee... Takže to bude ten vypadající problém? Ostřikovače světel mám na autě poprvé a " neznám ty věci, jak se nechat upéct v peci " :lol: Hned to jdu zkusit...

Autor:  Peppino [ 11. kvě 2013 16:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Skalda - COOPER S

Speedy: 1. generace kdyz ma xenony, tak ma dve nadobky, v kazdem blatniku jednu...

Stránka 14 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/