Prepnout do plneho zobrazeni
Prostor pro příznivce Nových MINI s 1. generací (R50. R52, R53)
zde máte místo pro představení svých vozů spolu s napsáním chystaných plánů...
Odeslat odpověď

Re: holous - COOPER S "GP 1517"

09. úno 2013 10:02

No ty vado. To je super. Až to bude, tak bych to rad videl na zivo. Doufam, ze se nekde potkame. :bigups:

Re: holous - COOPER S "GP 1517"

20. úno 2013 09:34

co tam mas za spojku Holousi?

Re: holous - COOPER S "GP 1517"

20. úno 2013 14:17

standartni

Re: holous - COOPER S "GP 1517"

20. úno 2013 23:00

Hmhmhm premyslim o nejake keramicke, na JCW docela trpi pri rally :-) nasel jsem ale jen jednu, tak budu muset si neco o ni pocist.

Re: holous - COOPER S "GP 1517"

20. úno 2013 23:15

Spojek a setrvacniku je dost, jen nejsou v CR. Pokud s Minikem jezdis i normalne, tak keramika asi nebude idealni...

Re: holous - COOPER S "GP 1517"

26. úno 2013 15:30

Mam na Vas dotaz..
Jelikoz uz jsem na Mini provedl mnoho uprav a nehodlam koncit, potreboval bych trosku poradit. Chci upravit i motor,ale jednalo by se o kompletni upravu. To znamena vsechno vymenit a poradte na jaky max vykon se da dostat s kompresorem? Nebo zamenit za turbo? Popr.pokud jste nekdo na internetu neco nasel.

Diky jh

Re: holous - COOPER S "GP 1517"

26. úno 2013 19:32

Jsou nejaci anglani co delaji swap motoru za neco vetsiho a oturbenyho, ale nemuzu dohledat jejich web :(


Pripadne GTT300+ ale to asi znas: http://www.gtt.uk.com/miniturbo.asp


Je otazkou kolik Mini s FWD tech koniku v pohode zvladne, aby to bylo riditelne i do jineho smeru nez rovne?

Re: holous - COOPER S "GP 1517"

26. úno 2013 19:43

Pripadne jeste tady inspirace: http://www.minitorque.com/forum/f273/pr ... bhp-24035/

Re: holous - COOPER S "GP 1517"

27. úno 2013 10:39

Pokud by jsi chtel zustat u kompresoru tak potom prestavba na SPRINTEX + plus motor

a vykonove nekde kolem 270-300 koni mozna vice podle uprav motoru / jestli ti to nebude malo /:wink:

i kdyz moznosti je spousta vcetne Twincharger :mrgreen:

Re: holous - COOPER S "GP 1517"

27. úno 2013 12:20

tak já nevím hoši, ale asi ne nadarmo ty výkony malých hot hatchů jsou postavené na hranici 240-260k.. Ford aby z Focusu RS2 mohl udělat nejsilnější sériově vyráběnou předokolku, musel nejdříve vyvinout úplně nový typ přenosu síly (306k) na přední nápravu (Revo Knucle), aby auto při každém přidání plynu za apexem nejelo po tečně ven ze zatáčky..
a z vlastní zkušnosti výkon není všechno, největší rezervy na okruhu má člověk v sobě.. pak na brzdách a podvozku a v neposlední řadě na kvalitních gumách.. poloslicky dají v Brně na kolo k dobru pár vteřin.. slicky dvojnásobně tolik..
jiná věc je ta, že kolega Holouš už na autě vyměnil co se dalo jak jsem slyšel, tak pokud je "nízký výkon JCW GP" to poslední čím se dá bavit, tak to samozřejmě chápu a jen do toho.. :-)

Re: holous - COOPER S "GP 1517"

27. úno 2013 13:49

Asi pujdu cestou mensiho odporu a poridim Sprintex. Ted jeste kde takovou upravu udelat? Na praci mam dobreho cloveka,ale nevim kde v CR upravit ridici jednotku??? A uprimne se me nechce tahat mini napr do Lohenu

Re: holous - COOPER S "GP 1517"

28. úno 2013 12:10

myslim ze to mohlo jit vyresit i poslanim RJ do anglie ..problem vidim v tom kdyz se spec. upravy motor tak by chtelo doladit primo na brzde dle aktualnich parametru

ps. odpol napisu SZ :wink:

Re: holous - COOPER S "GP 1517"

04. bře 2013 20:18

Cca do dvou mesicu bude k prodeji
Hlava, pisty, vacka, kompresor , airbox, grs charge cooler, vstriky plus nejake drobnosti
Predbezne muzete psat SZ. Nejlepe prodam jako komplet

Vse je stav 1A najeto 16 tis km

Re: holous - COOPER S "GP 1517"

04. bře 2013 20:33

Pekne do toho jdes! Drzim palce a uz se tesim na fotky z montaze a tve pocity z jizdy :banana:

Re: holous - COOPER S "GP 1517"

04. bře 2013 20:34

To bude na jare peklo na kolech :inlove:

Re: holous - COOPER S "GP 1517"

04. bře 2013 20:39

No uvidime... Nasel jsem par neskutecnych uprav, takze se pujdu cestou totalni upravy-) Ram dnes dorazil do CR a okna behem dvou tydnu budou take na aute...

Re: holous - COOPER S "GP 1517"

21. bře 2013 17:11

Takze jsem objednal par dilu. Vykon bez zmeny kompresoru by mel vyjit cca 270 PS

race cams
pistons 77.5mm
head step 3 Race
front mount intercooler
con rods
race manifold
550 injectors
Damper crank Pulley
63 mm throttle body
helix race clutch + TTV flywheel
Mocal oil kit
Ddmworks sani
Plus se rozhoduji zda objednat SPRINTEX nebo TVS900
Naposledy upravil holous dne 23. bře 2013 13:10, celkově upraveno 1

Re: holous - COOPER S "GP 1517"

21. bře 2013 18:28

To auto uz nyni je jak z jineho sveta...

Po tomhle to bude z jine slunecni soustavy !!! :bigups: Dobre Ty !

Re: holous - COOPER S "GP 1517"

21. bře 2013 20:32

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW....tohle Mini chci nekdy videt! :onfire:

Je to kit z jednoho mista?

Re: holous - COOPER S "GP 1517"

21. bře 2013 20:50

na rozhodovani :wink:

Sprintex Specifications S5-210

Displacement:
0.94 litres / 57 cubic inches per revolution
Maximum air flow:
210 litres per second / 445 cubic feet per minute
Achievable Engine Output:
225Kw / 300Hp
Drive speed max. RPM:
RPM: 15000RPM (continuous rating)
Compression:
Built in pressure ratio 1.4 to 1.8bar
Pressure Range:
Up to 2.0bar
Typical Engine Capacity:
1.8 – 3.0 litre
Lubrication:
Self contained sealed unit or externally pressure fed
Dimensions:
Length: 252mm Width: 185mm Height: 119mm (short drive)
Weight:
9.3kg (including front cover and standard pulley)
Available Drive extensions:
100mm, 150mm, 200mm

TSV: zatim co jsem nasel tak sirsi spektrum rozsahu a tlaci az do 2.4 :woot:


ps. krasnej nakupni seznamek :wub:
Odeslat odpověď