Prepnout do plneho zobrazeni
Prostor pro příznivce Nových MINI s 1. generací (R50. R52, R53)
zde máte místo pro představení svých vozů spolu s napsáním chystaných plánů...
Odeslat odpověď

ENERGIZER - COOPER S JCW Cabrio

15. črc 2012 02:07

Zdravím všechny fandy znacky a především majitele těchto vozu. Doposud jsem jen obdivne sledoval, vse co se ve světe Mini děje, ale včera nadešel den D a uz mam v garáži S JCW s certifikátem a ve verzi cabrio. Protože se jedna o vůz 6let stary, tak me emoce a nadšeni trošičku kalí strach z údržby, respektive možných závad a drahého servisu. Vím ze NATO se ma myslet před, ale mini je srdcovka, emoce a spontannost, takže k věci.... Vůz ma 85 t. Km serviska je. Nebyl havarovan, kontrola v servise a diagnostika také Ok. Nicméně mi řekli, ze to bude chtít pretesnit vanu oleje, lehce tam uniká olej, potom nejaký ventil napínaku remene, také od oleje a začíná pískat, doufám, ze to popiskava ten ventil, ale cena? Potom pro vás zkušené jednu legrační, úplne me dnes orosilo, když jsem v garáži slyšel to mnoukani serva i za nečinnosti a pak se doctu, ze to je OK uffffff. Brzdy mi přijdou a to jsou dělané, ze až takova pecka nejsou, mam možna subjektivní pocit, ze se brzy unavi a dochází k fadingu. Ještě mi to při kazdem pusteni plynu nebo podrazeni střílí do výfuku a perou se v něm všichni pekelnici, to se mi líbí, ale ma to tak bublat a střílet jak motorka, respektive je to v pořádku? Každopádně dnes 150 km po okreskách a jsem unesen co auto zvládá a ten piskot kompresoru je navykovy. Spotřeba 11,5 mi přišla dost, samozřejmě k výkonu porad dobrý. Budu moc rad, když mi někdo písne na dotazy mých závad a celkove něco z provozu tohoto konkrétního modelu. David

Re: Mini S JCW 155kw 5/2006

15. črc 2012 11:37

Nevim o zadnem ventilu napinaku remene. Napinak remene je zcela mechanicka vec a odchazi v nem lozisko. Je to to lozisko 6203 a da se koupit, pristup k napinaku neni nic moc, my museli povolit motor abysme ziskali prostor na vyndani napinaku. K oleji pouze to, ze pokud Ti pousti tesneni, tak si hlidej hladinu oleje casteji nez u beznych aut. Muze se Ti stat, ze kdyz bude Minik v zaprahu, tak po 1000km bude dost oleje chybet.

Jsi koupil to fialkove kabrio z Tipcars za cca 270tis?

Re: Mini S JCW 155kw 5/2006

15. črc 2012 12:57

Střílení do výfuku je normální, obzvláště u JCW (navíc v kabriu si to člověk vychutná nejvíce) je to velmi silné a časté.

Re: Mini S JCW 155kw 5/2006

15. črc 2012 21:10

Hezky večer, tak dalších 120km v ostrém tempu a prichazim mu čím dal více na chuť... Ano je to ten inzerovany modro fialový kousek. Doufám, ze bude jezdit spolehlive. Těsnění raději udělám a ten ventil nevím co tím mysleli... Zjistím a pak nápisu. Vyfuk je vázne hodně dramaticky a umocneny otevřenou střechou... Dnes to dopoledne šlo nahoře bez hi... Zatím jezdím bez rádia a to je tam ozvučení Harman cardon..

Re: Mini S JCW 155kw 5/2006

15. črc 2012 21:27

Jo vyfuck u JCW je super, mam Milteka a ma moc krasny zvuk.

Nechces Recaro sedacky? Jsou o dost lepsi, nez ty polokozeny co tam mas...

Re: Mini S JCW 155kw 5/2006

15. črc 2012 22:47

tak gratulace a vitej!!
To co popisujes neni takova zavada a rekl bych standardni udrba :lol: Tesneni vika hlavy a vany oleje odchazi zhruba kolem 100vky. Je potreba je vymenit pokud utika olej. Casem diky stridani teploty ztvrdnou a uz neslouzi. Nezapomen na srouby meni se taky! Hlidej hladinu oleje nez se k tomu dostanes :wink:
Cena cca 2tis za tesneni vika hlavy+srouby+krouzky svicek. Prace cca hodinu, ale zalezi na sazbe servisu. Ja jsem si to menil sam.
Tesneni olejove vany kolem 1500kc+ prace cca 2 hod.
Ohledne brzd kolem 80tis budou kotouce asi na konci zivota, ale zalezi..radej zkontrolovat.
Napinak remene...hmm nevim o jekem ventilu pises. Odchazi tam tlumic, ale raritne..
At se dari!!

Re: Mini S JCW 155kw 5/2006

15. črc 2012 22:59

Tesneni vika me stalo necele 400,- a krouzky svicek cca 90,- za kus v BMW - nikde jinde sem je nemohl sehnat. Srouby jsem nemenil. Tesneni pod vanou me u eSka teprve cekalo, ale uz jsem to nestihl...

Re: Mini S JCW 155kw 5/2006

15. črc 2012 23:43

je pravda, ze ja jsem to kupuval v Inveltu v Praze :lol:
Je tam 12 sroubu (kazdy ma gumovy krouzek) Jeden sroub stal asi 100kc takze to zhruba sedi..

Jinak tady je link na vse:
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=15

Re: Mini S JCW 155kw 5/2006

16. črc 2012 00:34

Koukal jsem na ten odkaz a trosku sem překvapen z cen dílu...

Je to celkem drahy koníček.. Asi dam i havarijní pojistku ..

Odkaz super, podle win vse najde!

Děkuji

Re: Mini S JCW 155kw 5/2006

16. črc 2012 07:15

vitaj a daj nejaké fotky pls...

je to koníček ako každý iný na 4kolesách...
diely mi dojdu celkom v pho, najviac ma ale láka ko%lko možností Cooper má, niečo je drahšie, niečo celkom milo prekvapí...

poistka je dobrý nápad, aj keď nekryje celkom to co teraz riešiš...

Re: ENERGIZER - COOPER S JCW Cabrio

16. črc 2012 12:07

Jsou i nejaké srazi Mini? Docela bych se jel podivat... Fotky vložím, dnes kdyz přestane pršet něco nacvakam...

Re: ENERGIZER - COOPER S JCW Cabrio

16. črc 2012 12:16

Srazu je behem roku mraky.. Ted byl jeden v pivovaru Chodovar, chysta se zavodeni ve Vysokem Myte, pak je sraz tohohle fora v Plzni a na podzim je NarozeMINI.. Veskere informace jsou bud tady, nebo na strankach klasiku, popripade na http://www.mini.cz

A fotky - to je nutnost :bigups:

Re: ENERGIZER - COOPER S JCW Cabrio

17. črc 2012 22:54

Tak to je super, ze jsou Mini srazy...

Re: ENERGIZER - COOPER S JCW Cabrio

17. črc 2012 23:05

Dnes jsem byl v servise Invelt na kompletni prohlídce a super přístup i znalosti. Co me čeká - tlumiče předek, zadní silantbloky, avizované těsnění pod vanou. Hlavně hlídat hladinu oleje. Servo opravdu kdyz odejde, tak bez varováni a vetraky+ klima jsou slabina... Vyjel jsem si výbavu mimo sérii a dostal jsem A4 plnou, tak alespoň to me potěšilo. Dokonce tam mám limited slip differential!
Naposledy upravil ENERGIZER dne 21. zář 2012 12:05, celkově upraveno 1

Re: ENERGIZER - COOPER S JCW Cabrio

17. črc 2012 23:16

jak cítiš ten LSD v zákrute keď do toho zahúliš? je mechanický? od koho?

ja mám problém, že možem s R56 driftnút každú zákrutu kt. chcem do cca. 60-70kmh...a zvažujem, či ho tam dať alebo nie...

Re: ENERGIZER - COOPER S JCW Cabrio

17. črc 2012 23:34

Narovinu říkám, ze auto ještě nehonim úplne na hranu, takže nedokážu napsat relevantně, nicméně je to originál výbava mechanická uzávěrka a objednaci kód 2TA.... Udělám tlumiče a ty zadní uchycení a pak mu naložim a napisu...

Re: ENERGIZER - COOPER S JCW Cabrio

18. črc 2012 10:25

LSD ti teda závidím. Dodělat ho u 2nd gen jde, ale musí se komplet rozdělat převodovka, z toho co jsem zjistil :(

Re: ENERGIZER - COOPER S JCW Cabrio

18. črc 2012 18:49

ide, ide, ale dosť ľudí od fachu ma od toho aj odhovarali...
okrem iného to dosť hučí, a nie je to na bežné jazdenie...a občas ho treba meniť...takže

Re: ENERGIZER - COOPER S JCW Cabrio

18. črc 2012 19:34

Limited slip differential mám taky na svým Mini, funguje to docela dobře... Každopádně volant tahá pěkně za ruce :wink:

Re: ENERGIZER - COOPER S JCW Cabrio

18. črc 2012 20:58

Speedy: muzes si to testnout na mem, trebas vyjizdkou pres Jested...
Odeslat odpověď
Fatal: Not able to open ./cache/data_global.php