Po preštudovaní testu servisov v poslednom nemeckom AMS, kde BMW tento rok deklasovalo všetkych[audi, skoda, kia]
tak ja som bol dnes pre zmenu v Invelte.
Veľký servis pri 65tkm a k tomu geometria, co v Cartec-u BMW Liberec nedali, kvoli sw a 19kolam, k tomu prasknutý kluč na šrouby kol a ostrek na garančku [po zimnej oprace, ked mi pri ostreku predn0ho okna ostrekoval zadné, celkom slušne, mi po oprave prehodilo problém, a pri zadnom ostreku mi jemne oprášilo spolujazdcove okno asi tak 10cm nad stierač]
Schválne som šiel podľa metodiky AMS, dolial nadobku na ostrekovače, nechal ich rozšteľované, pneu podhustené, brzodovú hadičku vonku z držiaku a pod. detaily, kt. tam testovali...a hodnotili.
Preberačka - došiel som na min presne za 4min som sedel pri stole a prešli sme všetky detaily z kľúča ohľadne servisu a hlášok prešiel so mnou borec...
pobavili sme sa aj zmiznutom ukazovateľi ideálnej rýchlosti---ten sa po prehliadke a znulovaní -4000km aj tak neobjavil, takže to bude na udpate sw...
pobavili sme sa aj o nefunkčnom tempomate a zníženom výkone asi na 70percent povodneho pri prepálenom intervale brzd po ceste na Le Mans to kleslo neuveriteľne rýchlo...ale po vymene všetko vcajku...logika jednotiek je asi nastavená tak aby sa pri prepalenom intervale limitovali ďalšie brzdenia na min.
Rampa bola ponúknutá, poďakoval som, že kvoli tomu som došiel do servisu, aby sa starali oni a nie ja...
Dostal som v medzičase ponuku na čaj-kavu-vodu, v ten moment som si ale nedal nič. jednanie fakt na úrovni, milé.
Potom prišlo asi najlepšie spestrenia dŇa, keď mi Prdík dal k dispozícii na test Cabrio v JCW...
limit bol pre mňa skoro NO LIMIT - asi 200km a 5hod, slušne som poďakoval, že 2h mi asi vystačia nadmieru...
Cabrio v JCW hodnotím fakt ako pecku, síce keď to porovnám s tým čo mám v modrom, ide pocitove rozpoznať, že ten výkon je nižsí a váha vyššia, ale na bežné blbnutie super, aj vo vysokých rýchlostiach je to v predu bez strechy a stiahnutých okien max.pohodlné. Podvozok mi došiel dobrý, ladený ale viac do comfortu, čo prdík potvrdil, že je platné pre modely 2013...
do reality ma vrátil hovor o technika o pod druhej, ako sľubil, že podá akt. stav pred jeho odchodom z práce...hodnotím ako plus.
škoda, že nebol aspoň na krátku jazdu Paceman, trafil som sa do okna, keď bola predvádzačka mimo, ale o dovod viac sa v invelte za kratko otočiť ešte raz. Chcem porovnať PACE aspoň v S vs. CM SD...aj keď to JCW v showroome by stalo za zvezenie tiež
zbytok času som ostal pracovať v showroome, mobil, noťas, pekne zásobovaný akt.informáciami o dianí okolo auta a nápojmi poďla potreby, dokonca mi pani pár telefonátoch obehla kolegov a našla nabíjačku na moj mobil, kt. nejak nespoluprac.s mojim prac.nasadením.
predanie auta - rychlovka, doladenie faktúr tak aby som mohol uzavrieť poistnú udaľosť s prerazenou gumou...
Auto umyte, navoňané, luxnuté aj keď som mu po návrate zo sicilie dal aj ja udržbu ale 3dni v prac.nasadení už boli vidieť.
veľka výmena za 7k
geo a všetko okolo za 3k
objednany klúč na garančku...
objednaná pumpa na garančku...
sw bude nutné prehodiť ale na to si dam iný termín ak budem nutne potrebovat ukazovatko rýchlosti.
všetky veci, o kt. som vedel, že tam sú a neupozornoval som na ne boli spravené - takže ak by AMS zaradilo Invelt do svojho testu, min. dnes by prešli podobne ako nemecké dealershipy...
verim, že v DE tu a tam ten servis bude doladený lepšie, ale bude to asi aj mentalitou zákazníkov, kt. sa neboja povedať, keď sa im niečo nepáči príp. aké majú očakávania...
nepovedať nič aby som sa vyhol konfliktu a potom to riešiť na fóre servisy na SVK a CZ moc na nemecký štandard neposunie.
ale ako ukazuje aj test AMS v DE, nie všetko tam funguje perfektne...a v čase sa to posúva raz hore a raz dole....
za mňa ale Invelt dnes prešiel na 1, JCW cabrio beriem ako čerešnu na torte...a snáď aj tie naše plátky okrem preberania článkov prejdu na podobné testy servisov.